Kankaanpään kaupunginkirjastossa

Lehtisali aukeaa aukiolopäivinä klo 9

Honkajoen kirjasto
ma 13-19, ti 13-16, to 13-19, pe 10-16

Kankaanpään kirjastoissa on nyt mahdollista lyhytaikainen lainaustoiminta sekä käynti hyllyjen välissä. Myös lehtisalit ja lukupaikat ovat rajoitetusti käytössä.

Kirjastossa asioitaessa täytyy pitää riittävät turvavälit muihin asiakkaisiin ja henkilökuntaan sekä käyttää kasvomaskia, ellei siihen ole terveydellistä estettä.

Henkilökunta seuraa yhtäaikaisesti sisällä asioivien henkilöiden määrää ja voi tarpeen mukaan rajoittaa sitä.

Asiakkaiden nettikoneen tai kopiokoneen välttämätön, lyhyt käyttö on turvallisuusohjeet huomioiden mahdollista.

Kankaanpään osalta koronatilannetta arvioi kaupungin johtoryhmä ja PoSan tartuntataudeista vastaava ylilääkäri, hallituksen linjausten ja ATTR:n viimeisten suositusten mukaisesti. Kirjaston koronatoimenpiteet ovat voimassa toistaiseksi.

Lisätietoa Satakunnan alueellisen tartuntatautien torjunnan työryhmän suosituksista

Lisätietoa Kankaanpään kaupungin korona-suosituksista ja rajoitteista

Päivitämme tilannetta kirjaston osalta verkkosivuilla kirjasto.kankaanpaa.fi ja Facebookissa.

Kankaanpään kirjasto
kirjasto@kankaanpaa.fi