CINEAST -leffapalvelu käyttöön 4.3.2024

Lainaa elokuvia kirjastosta!

Satakirjastot on ottanut 4.3.2024 käyttöön uuden Cineast-elokuvapalvelun.

Palvelun löydät osoitteesta: https://satakirjastot.finna.fi/Content/eaineistot tai suoraan www.cineast.fi

Cineast toimii kuten muutkin elokuvien suoratoistopalvelut. Voit selata elokuvia esimerkiksi genren mukaan tai tehdä erilaisia hakuja. Elokuvia voi toistaa verkkoselaimen kautta tai ladata ilmaisen Cineasterna-sovelluksen älypuhelimeen, tablettiin tai televisiolle (App Store & Google Play).

Käyttäminen on helppoa:

1. Mene palveluun tietokoneellasi, tabletillasi tai älypuhelimellasi ja valitse Satakirjastot.
  2. Valitse elokuva ja vahvista laina kirjastokortilla ja PIN-koodilla.
  3. Katso elokuva.

Satakirjastojen asiakkaana voit lainata viisi elokuvaa kuukaudessa. Sinulla on 48 tuntia aikaa katsoa valitsemasi elokuva niin monta kertaa kuin haluat. Elokuvat palautetaan automaattisesti lainausajan loputtua. Lainarajat nollataan jokaisen kuukauden ensimmäisenä päivänä.

Halutessasi voit myös luoda käyttäjätilin palveluun. Silloin kirjastokortin numero tallennetaan ja sitä ei tarvitse enää uudestaan syöttää. Käyttäjätiliin voit esimerkiksi luoda muistilistan sinulle tärkeistä elokuvista.

Palvelussa on ikärajan tarkistus. Jos käyttäjä täyttää ikävaatimuksen, elokuva alkaa. Muussa tapauksessa näyttöön tulee virheilmoitus. Jos sinulla on palvelussa käyttäjätili, voit aktivoida lapsitilan, jossa näytetään vain lapsiystävällisiä elokuvia (K-12).

Mukavia leffahetkiä!