Omaolo-opastusta pääkirjastossa ja Kankaanpääsalissa

Satakunnan hyvinvointialueen asiantuntijat esittelevät sähköistä Omaolo-palvelua pääkirjastossa keskiviikkona 30.11. klo 15-18. Omaoloa voit kokeilla omilla laitteillasi ja kirjaston hubleteilla.

Omaolo on kansallinen sosiaali- ja terveyspalveluiden sähköinen asiointikanava, joka auttaa arvioimaan hoidon tai palvelun tarvetta. Se on sähköinen palvelu, johon syötetään oirekuvaus ja tekoäly antaa suosituksena itsehoito-ohjeen tai kehotuksen hakeutua ammattihoitoon. Tunnistautumalla oirekuvaus siirtyy ammattilaisen nähtäväksi ja ohjautuu ajanvaraukseen.

Illalla klo 18 on aiheesta esitys Kankaanpääsalissa. Tuolloinkin on mahdollisuus kokeilla palvelun käyttöä opastetusti.

Tilaisuus striimataan, sitä voi seurata etänä tästä linkistä.

Tilaisuus on maksuton. Tervetuloa!

Tilaisuuden järjestää Kankaanpään kirjastopalvelut ja
Satakunnan tulevaisuuden sote-keskus -hanke, Omaolo ja digitaaliset omahoitopalvelut